Jak ukoĹczyÄ wszytkie zadania w Virtual Villagers 1
Jak przejĹÄ Virtual Villagers 1
Virtual Villagers 1 Solucja Poradnik
RozwiÄ
zywanie 16 zadaĹ :
By je rozwiÄ
zaÄ potrzebujesz róşnych technik uĹźytych w naleĹźytej kolejnoĹci,
wykwalifikowanych osadnikĂłw i odrobiny szczÄĹcia, poniĹźej wyjaĹniÄ jak rozwiÄ
zaÄ kaĹźde z
poszczegĂłlnych zadaĹ :
Zadanie 1 - Wymagany budowniczy ktĂłry pomoĹźe nam zdjÄ
Ä wĹaz
zasĹaniajÄ
cy studniÄ by nasi mieszkaĹcy mogli korzystaÄ z wody. UpuĹÄ osadnika z ze
zdolnoĹciami budowniczymi w pobliĹźu studni.
Zadanie 2 - Zostaje ukoĹczone po wybudowaniu pierwszej z trzech
chatek. Fundamenty pojawiÄ
siÄ gdy rozroĹnie siÄ populacja twoich osadnikĂłw, Na poczÄ
tku
maksymalna populacja twojej osady wynosi siedem, bo wybudowaniu pierwszego domku zwiÄkszy
siÄ do piÄtnastu. Kiedy zbliĹźysz siÄ do tej liczby pojawiÄ
siÄ nowe fundamenty. Po
wybudowaniu drugiego domku limit wzroĹnie do trzydziestu, a po trzecim do dziewiÄÄdziesiÄciu!
Gdy rozpoczynasz grÄ jeden z twoich osadnikĂłw ma juĹź zdolnoĹci budownicze. Musisz pamiÄtaÄ
Ĺźeby mieÄ co najmniej jednego budowniczego w wiosce, tylko wtedy pojawiÄ
siÄ fundamenty pod
domek. Wtedy upuszczasz go w pobliĹźu fundamentĂłw i rozpoczyna siÄ budowa. JeĹli nie masz
Ĺźadnego budowniczego i nie ma teĹź fundamentu problemem moĹźe byÄ wyszkolenie go w tej
dziedzinie. PoradziÄ sobie moĹźemy upuszczajÄ
c naszego osadnika w pobliĹźu jakiegoĹ stojÄ
cego
domku, naprawiajÄ
c go posiÄ
dzie tajniki budownictwa.
Zadanie 3 - Polega na oczyszczeniu plaĹźy z róşnych Ĺmieci. UpuĹÄ
kilku osadnikĂłw na plaĹźy, a oni rozpocznÄ
jej oczyszczanie. Czysta plaĹźa potrzebna Ci bÄdzie
w przyszĹoĹci do Ĺowienia ryb.
Zadanie 4 - Polega na wynalezieniu szkoĹy dla twoich osadnikĂłw.
UpuĹÄ Master Naukowca obok wielkiego budynku (zaraz obok stoĹu przy ktĂłrym naukowcy zdobywajÄ
tech punkty).
Zadanie 5 - Polega na oczyszczeniu strumyka z kamieni ktĂłre
blokujÄ
przepĹyw wody. By tego dokonaÄ bÄdzie potrzebny 2 Construction Level. Gdy go
osiÄ
gniesz upuĹÄ osadnika w pobliĹźu blokujÄ
cych kamieni i rozpocznie siÄ oczyszczanie. Gdy
skoĹczy woda stworzy maĹÄ
zatoczkÄ ktĂłra jeszcze nie raz pomoĹźe twoim osadnikom.
Zadanie 6 - UkoĹczenie zadania 5 wymagane. Po tym jak osiÄ
gniesz
3 poziom Harvesting upuĹÄ Master Farmera wprost do oczka wodnego. Za ktĂłrymĹ razem powinno
udaÄ mu siÄ zĹowiÄ rzadki gatunek ryby takĹźe bÄ
dĹş cierpliwy!
Zadanie 7 - Wynalezienie cmentarza (drugi poziom Spirituality
wymagany). Kiedy jakiĹ z twoich osadnikĂłw umrze upuĹÄ obok niego innego dorosĹego w prawy
gĂłrny rĂłg planszy. Postoi tam chwile i wpadnie na pomysĹ zaĹoĹźenia tam cmentarza, pĂłjdzie
po zwĹoki niedawno umarĹego i zaniesie je na cmentarz, gdzie powstanie nagrobek. NastÄpne
zwĹoki zostanÄ
tam zaniesione automatycznie przez osadnikĂłw.
Zadanie 8 - To poznanie medycznych wĹaĹciwoĹci czterech
tajemniczych roĹlin znajdujÄ
cych siÄ na naszej piÄknej wyspie. UpuĹÄ swojego osadnika obok
kaĹźdej z nich a po chwili zdobÄdzie potrzebne informacje na jej temat. Pierwsza jest na
poĹudnie od oczka wodnego, druga to kaktus znajdujÄ
cy siÄ w pobliĹźu wielkiego gĹazu
blokujÄ
cego wejĹcie do jaskini. Ostatnie dwa znajdujÄ
siÄ we wschodniej czÄĹci wyspy.
Zadanie 9 - OdnajdĹş pole peĹne martwych kwiatĂłw na wschodzie
wyspy i upuĹÄ tam swojego osadnika, po tym jak przypatrzy siÄ tym kwiatkom wyruszy do oczka
wodnego. Gdy napeĹni naczynie wrĂłci i podleje zwiÄdniÄte roĹliny. JeĹli masz budowniczych
powinni sami rozpoczÄ
Ä nawadnianie. Osadnicy bez budowlanego wyksztaĹcenia wrĂłcÄ
do swoich
zajÄÄ po jednorazowym podlaniu poletka. Po kilku razach roĹliny odĹźyjÄ
a ty ukoĹczysz zadanie.
Zadanie 10 - (Zadanie 13 i 14 wymagane). UpuĹÄ zĹote dziecko w
pobliĹźu motyli, kiedy motyle zacznÄ
za nim podÄ
ĹźaÄ podnieĹ dziecko i upuĹÄ obok dziwnej
roĹliny na pĂłĹnoc od krzewu z owocami. Motyle powinny je zapyliÄ i zadanie ukoĹczone.
Zadanie 11 - Odbudowa tajemniczej pustyni. Po tym jak osiÄ
gniesz
trzeci poziom Contruction upuĹÄ jednego ze swoich budowniczych poĹrĂłd ruin i rozpocznie siÄ
ich odbudowa. MoĹźesz doĹÄ
czyÄ wiÄcej ludzi po to by budowa poszĹa szybciej.
Zadanie 12 - Potrzebny bÄdzie 3 poziom Spirituality i zadanie 12.
UpuĹÄ swojego budowniczego obok wielkiej skaĹy na wschodzie twojej wioski (nie chodzi tutaj
o wielki gĹaz ktĂłry zagradza wejĹcie do jaskini). Budowniczy powinien rozpoczÄ
Ä rzeĹşbienie,
po jakimĹ czasie powstanie wspaniaĹa rzeĹşba, a ty ukoĹczysz zadanie.
Zadanie 13 - ZĹote dziecko. Wymagane zadanie 5, 12 i trzeci
poziom Fertility. WrzuÄ kobietÄ z dzieckiem do oczka wodnego - powstanie zĹote dziecko.
Zadanie 14 - Wymagane zadanie 5,9,13 - upuĹÄ dziecko w miejscu gdzie
kwitnÄ
kwiaty.
Zadanie 15 - ZnaleĹşÄ zakopany skarb. Wymagane jest 3 poziom
Construction i Science. UpuĹÄ swojego Master Budowniczego na plaĹźy. Skarb jest zakopany w
miejscu w ktĂłrym pojawi siÄ napis "Is something buried here?". Wtedy upuĹÄ swojego
budowniczego i rozpocznie siÄ kopanie. Miejsce nie jest Ĺatwo znaleĹşÄ, tak wiÄc cierpliwoĹÄ
na pewno ten skarb gdzieĹ tam jest.
Zadanie 16 - Polega na usuniÄciu wielkiego gĹazu ktĂłry blokuje
wejĹcie to tajemniczej jaskini. DokonaÄ tego moĹźe tylko zĹote dziecko! Nie zmuszaj go jednak
do niczego, kiedy poczuje siÄ wystarczajÄ
co silny sam przesunie gĹaz. Nie potrzebuje takĹźe
Ĺźadnego szkolenia, wystarczy tylko to Ĺźe jest zĹotym dzieckiem!
|